درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - تعیین سهم هزینه مالکین

با سلام و احترام بنده در یک ملک 20 واحده، یک واحد دارم که ساکن آن نیستم. در سند پارکینگ دارم ولی ریموت پارکینگ ندارم و اصلاً از آن استفاده نمیکنم. درب پارکینگ خراب شده و مدیر ساختمان فرمودن تمام مالکین در تعمیر آن باید مبلغی معین پرداخت کنن. سوال من این است:وقتی بنده ساکن نیستم و از پارکینگ استفاده نمیکنم و در استهلاک و تخریب آن شریک نیستم باز هم باید بابت تعمیر متحمل هزینه شوم؟

پاسخ ها

سلام بر اساس قانون تملک اپارتمان ها،  پرداخت هزینه بر عهده تمام مالکان می باشد 

سلام چه شما سکونت داشته باشید و چه سکونت نداشته باشید، می‌بایست هزینه‌های مربوط به ساختمان را پرداخت نمائید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص