درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - استعلاجی

سلام من تومرخصی تصادف کردم سه ماه دکتر استعلاحی داده که باید ببرم بیمارستان نزاجا تایید کنه واسه بیمارستان خانواده ارتش باید از پادگان نامه معرفی ببرم؟

پاسخ ها

سوال حقوقی نیست

سلام، بله بهتر است از بهداری یا نیروی انسانی پادگان معرفی نامه بگیرید. برای ثبت و تایید استعلاجی در یگان، صرف برگه پزشک معمولا کافی نیست و باید مدارک پزشکی شما در مسیر اداری یگان و مرجع درمانی مورد تایید نیروهای مسلح بررسی شود.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص