درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - رابطه نامشروع

4-ابلاغیه شماره *** مورخ 1405/02/13 مربوط در تاریخ 1405/02/13 ابلاغ و به دفتر شعبه اعاده شد 5-در تاریخ 1405/02/13 وقت نظارت برای تاریخ 1405/02/21 تعیین گردید. این رو از سامانه ثنا نگاه کردم شوهرم رفته از من شکایت کرده برای رابطه نامشروع الان 21 افتاده برم دادگاه یانه وقت نظارت قاضی این هست لطفاً راهنمایی کنید

پاسخ ها

سلام  زمان جلسه دادرسی به شما ابلاغ خواهد شد  شما می‌بایست دفاعیات خود را به صورت قانونی ارائه نمایید 

وقت نظارت از امور معمول دفتر دادگاه است و با وقت رسیدگی فرق دارد

وقت نظارت برای رسیدگی قاضی است و نیازی به حضور شما نیست.وقت رسیدگی شما باید حاضر شوید 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص