درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - ماشین خریدم توقیف مهریه داشته

سلام یه پرشیا خریدم که وکالت زدن به اسمم قولنامه دارم ب اسمم از بنگاهی خریدم بنگاهیم از شخص خریده بود ماشین تو تعویض پلاک فهمیدیم توقیف داره رفت پارکینگ ماشینو 300میلیون خریده بودم الان شده 700میلیون بنگاهی میگه ماشینو من نمیتونم پولشو پس بدم شکایتم رفتم کرده رو شخص ثالث سند که منم جوابی نیومده من باید چیکار کنم ایا بنگاهی باید ب قیمت روز پول منو بده یا باید برم رویه تنظیم سند باز شکایت کنم

پاسخ ها

سلام  بر اساس قانون  اگر در زمان تنظیم مبایعه نامه  ، خودرو توسط مرجع قضایی توقیف باشد معامله قابل بطلان  است

   اگر قرارداد بیع خودرو  باطل گردد فروشنده مکلف است که ثمن معامله و غرامات را طبق قیمت روز پرداخت نماید 

اگر شرطی نشده باشد ثمن معامله به قیمت روز محاسبه می گردد 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص