درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - ضعیفی چشم برای استخدام در ارتش

سلام من 18سالمه و نمره چشمم 4 هستش و نزدیک بین هستم ، آیا من نمیتونم استخدام ارتش بشم؟ عمل کنم چطور؟ میشه استخدام شد؟

پاسخ ها

از مرجع مربوطه سوال شود

سلام پسر نازنین سوالتان حقوقی نیست بهتر است از گزینش بپرسید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص