درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - احضاریه و مرسوله پست

من روز چهارشنبه گذشته ساعت 15 برام ابلاغیه اومد به عنوان «اخطاریه/احضاریه تعیین مهلت جهت انجام کاری برای شخص ذی سمت و مرتبط». که طی 5 روز در البرز حضور پیدا کنم (عدم حضور جلب است) بابت ادای توضیح برای یک پرونده کلاهبرداری که من خودم هم شاکی بودم و قربانی شدم. (تحت عنوان کاریابی ارز دیجیتال پول هک شده به حسابم واریز کردند.) توی اون ابلاغیه مستقیم از من شکایت نشده و شاکی علیه یک شخص ناشناس شکایت کرده: «دعوی فلانی به طرفیت ناشناس ناشناس و ناشناس ناشناس مبنی بر نقض (هک) تدابیر امنیتی ...» و به همین خاطر قسمت اطلاع رسانی و روند پرونده برام اینظور نوشته: «اطلاع رسانی در این پرونده فقط به اشخاص ذی سمت و نمایندگان قانونی مجاز است». و چون ابلاغیه از البرز بود و من بوشهر هستم و امکان حضور توی البرز رو ندارم با وکیل صحبت کردم و به توصیه ایشون یک لایحه دفاعیه نوشتند مبنی بر اینکه نیابت قضایی داده بشه به دادسرای شهرستان بوشهر؛ دو شب گذشته یعنی شنبه شب این لایحه رو ارسال کردند. اما تا الان که دوشنبه هست یعنی بعد از دو روز کاری هنوز هیچ اطلاعیه یا ابلاغیه جدیدی برام نیومده؛ و چیزی که الان خیلی برام مبهم و عجیبه اینه که از سرشماره رسمی پست برام دو تا پیام اومده: «مشتری گرامی برای دریافت مرسوله با شماره **** رمز **** را تا زمان مراجعه نامه رسان نزد خود نگه دارید. شرکت ملی پست»!!!! دو تا پیام پشت سر هم با دو شماره مرسوله و رمز مختلف، در سامانه رهگیری مرسولات هم نوشته مرسوله از سوی مبادی ذیربط تحویل پست نگردیده. این در حالیه که من هیچ سفارس و مرسوله ای نداشتم اصلا : ( !!!! سوالم اینه که آیا ممکنه این مرسوله به پرونده شکایت و احضاریه مربوط باشه؟؟؟ نکنه لایحه درست ارسال نشده و حکم جلب صادر شده باشه؟؟

پاسخ ها

با درود 

پرسشگر ارجمند مطالب ارسالی شما را مطالعه کردم موضوع نیازمند بررسی بیشتر است و گفتگوی طرفینی را می‌طلبد به لحاظ اهمیت آن 

باید بررسی شود

سوالات مرتبط

وکلای متخصص