درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - باربری

سلام یکی از دوستان شوهرم میخواد مجوز باربری بگیره و از شوهرم خواستن کامیونی که به نام بنده هست زیر مجموعه باربری بشه ک بتونن مجوز بگیرن ایا از نظر قانونی بعد به هر دلیلی مشکلی برای کامیون ما ب وجود نمیاد ؟یا ادعای مالکیت نمیتونن بکنن ؟یا اگر مشکلی برای باربری ب وجود اومد پای کامیون ما هم وسط میاد ؟ممنون میشم جواب بدین

پاسخ ها

قبل از اقدام با وکیل متخصص مشورت نمایید

ممکن است

سوالات مرتبط

وکلای متخصص