درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - مزاحمت آلودگی صوتی

با سلام و احترام بنده 3 سال پیش بخاطر صدای چیلرهای همسایه شکایت کردم و حکم به رفع آلودگی صوتی و مبلغی جریمه نقدی گرفتم. حکم توسط نیروی انتظامی اجرا و دستگاهها را خاموش کردند و لی متاسفانه بعد از 2 روز دوباره به همان شکل سابق و با همان صدا دستگاهها دوباره شروع به کار کردند. سوالی که داشتم آیا دوباره باید شکایت کنم یا با همان حکم قبلی میتونم پیگیری کنم؟ و اینکه اگر شکایت کنم اینبار چه حکمی میدن؟ باتشکر

پاسخ ها

شکایت مجدد 

سلام نیاز به شکایت مجدد هست و این بار، به مجازاتِ سنگین‌تری حکم داده خواهد شد.

با استناد به حکم قبلی مبنی بر رفع آلودگی صوتی و تکرار تخلف، به اجرای احکام مدنی مراجعه و درخواست پیگیری اجرای حکم قبلی و اعمال مجازات‌های اشد در صورت عدم تمکین نمایید. حکم جدید احتمالاً شامل جریمه سنگین‌تر، الزام به رفع آلودگی با مهلت کوتاه‌تر یا توقف دائمی دستگاه‌ها خواهد بود

سوالات مرتبط

وکلای متخصص