درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - خواهرم فوت شده

سلام وقت بخیر ببخشید من خواهرم دوتا دخترداره و خودش فوت شده و الان شوهرش نمیذاره ما بچه هاشو ببینیم و پدرو مادرم قبل فوت خواهرم فوت شدن ایا منی ک طلاق گرفته ام میتوانم ارث خواهرم را از شوهرش طلب کنم یا مهریه اش رامیتونم شکایت کنم یا خیر؟ ممنون میشم کمک کنید

پاسخ ها

با درود اری مهریه به قوت خود باقی است و توسط وراث قابل مطالبه است 

زوجین نیز فرض بر هستند چیزی به آنان رد نمی‌شود 

سلام شما جزء ورثه نیستید بلکه دو دختر و شوهرِ خواهرِ مرحوم‌تان جزء وراث محسوب می‌شوند.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص