درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - حقوقی

سلام ببخشید من به پرداخت مهریه هر 16ماه بودم ولی بعد از اعسار دادگاه منو به یک سوم حقوق متهم کرد ولی طرف مقابل الان حدود یک سال هست که نامه بری کسر از حقوق اقدامی نکرده الان که موقع 16ماه شده باید چیکار کنم؟

پاسخ ها

سلام پیگیری اجرای فوری مهریه: اگر طرف مقابل در این یک سال برای کسر از حقوق شما اقدام نکرده، باید خودتان پیگیر اجرای حکم باشید. می‌توانید به اداره اجرای ثبت یا دفتر اجرای ثبت محل درخواست خود را ارائه دهید و از آنها بخواهید که اقدام لازم را انجام دهند

سلام پرداخت اقساط مهریه پابرجاست و ضمن آن هم، از حقوق کسر می‌شود.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص