با سلام، برای رفع مسئولیت غیبت، با اداره آموزش و پرورش منطقه تماس بگیرید و وضعیت مجازی بودن مدرسه را مستند کنید.
با سلام دلیل موجه بیارید
با توجه به تعهد خدمت فارغالتحصیلان فرهنگیان، عدم حضور پس از ابلاغ میتواند ترک خدمت تلقی شود و معمولاً لازم است حداقل حضور یا تعیین تکلیف اداری از طریق آموزشوپرورش انجام شود.
درود؛ غیبت غیرموجه از محل خدمت، مستوجب تشکیل پرونده در هیات رسیدگی به تخلفات اداری است؛ سریعاً با مراجعه به کارگزینی آموزش و پرورش منطقه، عذر موجه خود (مجازی بودن و عدم حضور مدیر) را کتباً اعلام و تقاضای تعیین تکلیف نمایید.
وفق مقررات و تعهدنامه با شما رفتار می شود.