درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - قطع عضو

سلام بنده از شهرستان کاشان هستم بنده درسال 21/10/1404 در شرکتی در قسمت پرسکاری مشغول به کار شدم متاسفانه درتاریخ 26/10/1404 براثر خرابي دستگاه و همچنین تازه خریداری شده بود و دچار حادثه قطع عضو شدم حالا بعد اتمام ایام عید وراه اندازی مجدد شرکت بنده در لیست تعدیل نیرو قرار گرفته ام وبا 46 سال سن و3 فرزند کم وسن وسال هیچ درآمدی ندارم چه بابد بکنم . البته با پرداخت دیه و خسارت محضری کار تمام شده می باشد ولی هنوز انگشتان بنده خوب نشده بلکه عفونت نیز نموده حالا خرج و مخارج هزینه درمان را ندارم چه باید بکنم واز بازگشت به کار چگونه اقدام نمایم ممنون

پاسخ ها

 با سلام شما می‌توانید به اداره کار و تعاون کاشان مراجعه کنید و بگویید کارفرما بعد از حادثه ناشی از کار بدون اتمام درمان مرا تعدیل کرده و درخواست بازگشت به کار دارم پرونده تشکیل می‌شود و معمولاً اداره ممکن است به نفع شما حکم دهد اگر شرکت مخالف باشد معمولاً مجبور می‌شود حقوق کامل شما را بپردازد 

با عنایت به مراتبی که اعلام نمودید باید به اداره کار مراجعه و درخواست بازگشت به کار داشته باشید

درود؛ دریافت دیه مانع مطالبه هزینه‌های مازاد درمان از مقصر (کارفرما) با جلب نظر کارشناس نیست؛ همچنین برای بازگشت به کار، باید توسط وکیل دادگستری دادخواست در هیات تشخیص اداره کار ثبت نمایید.

 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص