با سلام شما میتوانید به اداره کار و تعاون کاشان مراجعه کنید و بگویید کارفرما بعد از حادثه ناشی از کار بدون اتمام درمان مرا تعدیل کرده و درخواست بازگشت به کار دارم پرونده تشکیل میشود و معمولاً اداره ممکن است به نفع شما حکم دهد اگر شرکت مخالف باشد معمولاً مجبور میشود حقوق کامل شما را بپردازد
با عنایت به مراتبی که اعلام نمودید باید به اداره کار مراجعه و درخواست بازگشت به کار داشته باشید
درود؛ دریافت دیه مانع مطالبه هزینههای مازاد درمان از مقصر (کارفرما) با جلب نظر کارشناس نیست؛ همچنین برای بازگشت به کار، باید توسط وکیل دادگستری دادخواست در هیات تشخیص اداره کار ثبت نمایید.