شما باید به سازمان تعزیرات حکومتی شکایت خود را ثبت کنید. این سازمان مسئول رسیدگی به تخلفات صنفی و اقتصادی، از جمله گرانفروشی در مراکز درمانی است.
با سلام شما میتوانید از طریق سازمان نظام پزشکی شکایت خود را مطرح بکنید وارد وب سایت نظام پزشکی بشوید و به صورت آنلاین شکایت خود را ثبت کنید همچنین میتوانید به دانشگاه علوم پزشکی در استان خود مراجعه بکنید و بابت این موضوع شکایت کنید همچنین میتوانید وارد حکومتی شوید به صورت آنلاین شکایت خود را ثبت کنید همچنین از طریق بازرسی کل کشور پلیس فتا در خصوص تبلیغات دروغین نیز امکان شکایت وجود دارد
اگر بیش از تعرفه مصوب دریافت شده باشد معمولاً امکان شکایت در سازمان نظام پزشکی یا تعزیرات حکومتی وجود دارد.
درود؛ شما میتوانید ضمن ثبت شکایت در سامانه 190 وزارت بهداشت، , و توسط وکیل دادگستری دادخواست شایسته در کمیسیون ماده 11 تعزیرات حکومتی امور درمانی و همچنین سازمان نظام پزشکی علیه کلینیک مذکور مطرح نمایید.