با سلام بله در صورتی که از حق حبس استفاده کنید نفقه به شما تعلق میگیرد
اول نفقه تعلق میگیرد
شرط استحقاق نفقه، تمکین زوجه است؛ اما اگر در دوران عقد به حق حبس استناد کرده باشید، مستحق نفقه خواهید بود و در غیر این صورت، بدون تمکین یا اثبات عذر موجه، نفقهای به شما تعلق نمیگیرد.