درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - استفاده ی شخصی مدیر ساختمان از حساب صندوق ساختمان و عدم ارایه گزارش مالی

با سلام در مجتمع ی 5 واحد ی ساکن هستیم مدیر ساختمان قبلی از محل صندوق ساختمان استفاده های شخصی انجام می‌داده و هیچ گونه گزارشی از رسیدهای تراکنش ارایه نمی‌دهد و مانده ای ناچیز بعنوان مانده ی صندوق ارایه داده ست و می‌گوید مانده ی صندوق همین ست با ایشان چکار باید کرد ؟

پاسخ ها

 با سلام اگر ایشان همکاری انجام نداد ابتدا برای ایشان یک اظهارنامه ارسال بکنید از طریق دفتر قضایی یک اظهارنامه رسمی ارسال کنید و مطالبه حساب و کتاب را داشته باشید همچنین اگر ثابت شود پول را برای مصرف شخصی برداشته این موضوع جرم است و می‌توانید در این خصوص نیز شکایت کیفری نیز داشته باشید می‌توانید دادخواست مطالبه وجه به علاوه الزام به ارائه نیز مطالبه کنید  

قابل اقدام است

سوالات مرتبط

وکلای متخصص