درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - معافیت و مزایا و معایب

سلام و درود من سرباز فراجا هستم من حین ماموریت بودم که افتادم و مچ پا و استخوان نازک نی پام شکست چند ماه استراحت کردم و پام هنوز عفونت داره خوب نشد و پزشک کمیسیون گفت بدلیل بیماری استئومیلیت همون عفونت استخوان شاید معاف شم میگم اگر معاف بشم با این شرایط میتونم گواهینامه داشته باشم یا جایی استخدام بشم یا نه ضمناً 19 ماه خدمت هستم

پاسخ ها

بستگی به نظر کمیسیون دارد

سلام: وقت بخیر. معافیت شما دلیلی بر عدم اخذ گواهینامه یا استخدام شما نیست.

رضاامیری زاده وکیل پایه یک دادگستری استان قم. 

https://eitaa.com/RezaAmiriZadeh_09123532748

[email protected] 

amirizadeh.blogsky.com 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص