درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - ملک ارث

سلام خسته نباشید من چند سال پیش تولدم مادرم سند خونه زد بنامم پولی رد بدل نشد الان 5 سال گذشته من خودمم پا به پاش زجر کشیدم برا این خونه الان میگه میخام ازت بگیرم بدم داداشت آیا می‌تونه این کار کنه من مدرکی ندارم که سهمی در خونه دارم یا الان نمیتونه هیو شرطی قید نشده داخل سند شیش دنگ به اسمم الان من اختیار خونه ام دارم برا اجاره دادن و... یا ن چون هنوز دست خودش به من هیچ اختیاری نمیده سند بنامم اما میگه میتونم بگیرم

پاسخ ها

با سلام، با توجه به انتقال رسمی و کامل ملک به نام شما، مادرتان حق پس گرفتن آن را ندارد و شما اختیار کامل دارید.

سلام نمی‌تواند از هبه رجوع کند

سوالات مرتبط

وکلای متخصص