درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - بدهی

سلام و عرص ادب من بدلیل بدهی از سال 1402طی شکایت طلبکار در تاریخ اسفند 1404 در شورای حل اختلاف ملزم به پرداخت بدهی ایشون با تامین تادیه 220 میلیون تومان پرداخت شدم و تا اول اردیبهشت 1405 باید پرداخت میکردم بدلیل شرایط کاری و جنگ نتونستم حال پرونده ارجاع شده به دادگاه مطهری چطور میتونم از دادگاه زمان بگیریم برلی پرداخت ممنون میشم راهنمایی کنید

پاسخ ها

تقدیم لایحه «اعسار از پرداخت محکوم‌به» به دادگاه، می‌توانید تقسیط بدهی یا اعطای مهلت پرداخت نمایید، اما شرایط جنگ به تنهایی مبنای قانونی برای توقف اجرا نیست مگر با حکم خاص قضایی.

سلام پرسش تکراری هست.

از طلبکار مهلت اخذ نمایید.

درود
اگر توانایی پرداخت نیست اعسار دهید 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص