درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - حادثه

سلام وقت بخیر من در فروشگاه کار می‌کردم موقع بلند کردن بار خوردم با ضربه به داخل کانتینر ایسوز و درد شدیدی گرفتم به مسول خود گفتم نمیتونم کار کنم و گفت که یالا کارکن اگر نکنی اخراجت می کنم و هنگام صحبت کارتون سنگین انداخت سمتم موقع که گرفتمش رفتم پایین دردم بیشتر شد دیگه نتونستم کار کنم و با اورژانس تماس نگرفتن و وقتی خودم عکس گرفتم مهر کمرم شکستن خواستم ببینم چکار کنم چه شکایت کنم و چند درصد ایشون مقصر میکنن و همش تهدید به اخراج می‌کرد ولی فیلم دوربین پاک شده چند درصد به نفعه من هست

پاسخ ها

فوراً شکایت کیفری «جرح در حین کار» و «تهدید به اخراج» در کلانتری ثبت کنید و با درخواست ارجاع به کمیسیون پزشکی اداره کار، درصد تقصیر کارفرما (به دلیل عدم ایمنی و فشار کاری) و هزینه‌های درمان را مطالبه نمایید.

سلام گزارش حادثه توسط کارشناس تنظیم خواهد شد و درصد تقصیرِ هر یک از عوامل، مشخص می‌شود.

اگر مدارکی جهت اثبات ندارید که موقع کار بوده شکایت بنتیجه نمیرسد

باید اثبات کنی 

با درود 

پرسشگر ارجمند مقصر و میزان تقصیر را کارشناس تعیین خواهد کرد وصول نظریه کارشناسی قابل اعتراض است می‌توان بدان معترض شد مستند و مستدل از خویش دفاع نمایید میتوانید وکیل اختیار نمایید یا لایحه تخصصی تنظیم گردد و ارسال دارید دقت کنید دادگستری عرصه آزمون و خطا نیست 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص