فوراً شکایت کیفری «جرح در حین کار» و «تهدید به اخراج» در کلانتری ثبت کنید و با درخواست ارجاع به کمیسیون پزشکی اداره کار، درصد تقصیر کارفرما (به دلیل عدم ایمنی و فشار کاری) و هزینههای درمان را مطالبه نمایید.
سلام گزارش حادثه توسط کارشناس تنظیم خواهد شد و درصد تقصیرِ هر یک از عوامل، مشخص میشود.
اگر مدارکی جهت اثبات ندارید که موقع کار بوده شکایت بنتیجه نمیرسد
باید اثبات کنی
با درود
پرسشگر ارجمند مقصر و میزان تقصیر را کارشناس تعیین خواهد کرد وصول نظریه کارشناسی قابل اعتراض است میتوان بدان معترض شد مستند و مستدل از خویش دفاع نمایید میتوانید وکیل اختیار نمایید یا لایحه تخصصی تنظیم گردد و ارسال دارید دقت کنید دادگستری عرصه آزمون و خطا نیست