خیر، دستنوشتهای که قبل از فوت مادر امضا کنید و بابت سهم آینده باشد، از نظر قانونی باطل است؛ شما فقط میتوانید بعد از فوت مادر نسبت به سهمالارث خود از اموال او اقدام کنید یا اگر اموال پیشازمرگ به نام دیگران زده شده، با اثبات مجاز یا هدیه، از ورثه فعلی شکایت کنید.
سلام قبل از فوت مادر، حقی برای شما در باب ارث به وجود نیامده که بخواهید آن را ساقط نمائید. فلذا دستنوشته فاقد اعتبار قانونی هست.
خیر قبل از فون چنین چیزی امکان ندارد لکن پدر یا مادر میتونند سهم شما را هم به یکی از برادارن وخواهران صلح نمایند
بادرود
اولی معتبر نیست
دومی میتواند