درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - اعتراض به درصد دیه

سلام . من 14 ماه پیش تصادف کردم که بازوری دستم شکست و دو بار عمل کردم و استخوان کف پام هم شکست و چند زخم هم داشتم .بعد طول درمان پزش ک قانونی در گواهی چهارم جمعا 13 درصد دیه نوشته .که به نظرم خیلی کم هس .میخواستم بدونم میشه اعتراض کرد یا نه. ممنونم

پاسخ ها

بله، می‌توانید ظرف ۱۰ روز از تاریخ ابلاغ گواهی به دادگاه صادرکننده رأی اعتراض کنید و درخواست ارجاع به هیئت سه‌نفره پزشکی قانونی برای تعیین میزان دقیق دیه نمایید.

سلام بله؛ شما قادر به اعتراض هستید.

بله، شما حق اعتراض به نظریه پزشکی قانونی را دارید در مهلت مقرر 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص