خیر، استفاده از واحد مسکونی به عنوان مطب پزشکی نیازمند تغییر کاربری و اخذ مجوز از شهرداری و نظام پزشکی است و نصب تابلو و فعالیت تجاری در ملک کاملاً مسکونی بدون مجوز غیرقانونی است.
سلام کاربری ملک مسکونی هست و برای ایجاد مطب میبایست مجوز لازم را از شهرداری أخذ بفرمائید.
با سلام: اشتغال بعضی از مشاغل مانند پزشکان در واحد مسکونی بلا اشکال هست. ولی باید بابت تابلو رضایت همسایگان و شهرداری جلب شود.البته دقت داشته باشید اگر مالکین ساختمان بابت تردد و مزاحمت شما مدعی باشند امکان ادامه استفاده کاری ممکن نیست.