درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - انتقال به تبعیت از همسر

سلام من معلم هستم . دو سال است که استخدام شدم بدون تعهد می تونم از قانون تبعیت از همسر استفاده کنم ؟ چون آموزش پرورش می گه بایستی همسر نظامی یا فرهنگی باشه . همسر من کارمند هست ولی نظامی و فرهنگی نیست . لطفا راهنمایی بفرمایید . با تشکر

پاسخ ها

سلام برای انتقالی نیاز به موافقت سازمان مبدا و سازمان مقصد می‌باشد.

سلام  بنظر می‌رسد فقط فرهنگی و نظامی بتواند

سوالات مرتبط

وکلای متخصص