درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - فرار از خدمت

سلام ارتشیم الان حدود3 ماه است نرفتم سر خدمت وسابقه 22 ساله دارم نمیخوام دیگه خدمت کنم چند وقت باید بگذره تا برم دنبال کارهای اداری رهاییم.

پاسخ ها

سلام قطع نظر از امور اداری، شما مرتکب جرم فرار از خدمت شده‌اید و ابتدا بایست تکلیف شما در دادسرای نظامی مشخص بشود.

سلام پرونده تخلف شما بررسی میشود

ابتدا پرونده شما باید بررسی شود

سوالات مرتبط

وکلای متخصص