سلام خسارت افت قیمت خودرو بر عهده خانمِ خریدار هست.
سلام و احترام
اگر خودروی پیکاپ در زمان حادثه ده سال یا بیشتر از سال ساختش گذشته باشد، طبق دستورالعمل جدید کسر قیمت، معمولا افت قیمت از محل بیمه قابل پرداخت نیست. مسئول اصلی حادثه هم راننده مقصر است، یعنی همان خانمی که با خودرو تصادف کرده، نه شما صرفا به دلیل اینکه پلاک قبلا به نام شما بوده است. البته اگر مالک پیکاپ بخواهد از دادگاه مطالبه کند، باید افت قیمت واقعی را با نظر کارشناس ثابت کند. بیمه فقط در حدود مقررات و تعهدات خود مسئول است و مازاد احتمالی، اگر ثابت شود، متوجه راننده مقصر است.