سلام وقت بخیر
اگر سیم کارت تخلیه شده ولی هنوز به شخص دیگری واگذار نشده باشد، می توانید با سند مالکیت و مدارک هویتی از همراه اول درخواست احیا یا واگذاری مجدد همان شماره را بدهید. اما اگر شماره بعد از این مدت به شخص دیگری واگذار شده باشد فقط در صورت اثبات تخلیه غیرقانونی یا رعایت نشدن تشریفات قانونی می شود از مسیر شکایت از اپراتور و سازمان تنظیم مقررات پیگیری کرد.
سلام در صورتی که هنوز به مالکیتِ شخص دیگری درنیامده باشد، شما قادرید به نمایندگیِ اپراتور مربوطه مراجعه کنید و آن را مجدداً تملک نمائید.