درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - سیم کارت تخلیه شده

سلام وقت بخیر من سیم‌کارت همراه اول دارم که بعلت استفاده نکردن تخلیه شده و مربوط به 15سال پیش میشه. سند هم داره آیا امکان پس گرفتن سیم کارت هست؟ آیا تا بحال تیم شما موفق شده سیم‌کارت رو مجدد احیا کنه. ممنونم از لطف شما

پاسخ ها

سلام وقت بخیر
اگر سیم کارت تخلیه شده ولی هنوز به شخص دیگری واگذار نشده باشد، می توانید با سند مالکیت و مدارک هویتی از همراه اول درخواست احیا یا واگذاری مجدد همان شماره را بدهید. اما اگر شماره بعد از این مدت به شخص دیگری واگذار شده باشد فقط در صورت اثبات تخلیه غیرقانونی یا رعایت نشدن تشریفات قانونی می شود از مسیر شکایت از اپراتور و سازمان تنظیم مقررات پیگیری کرد.

سلام در صورتی که هنوز به مالکیتِ شخص دیگری درنیامده باشد، شما قادرید به نمایندگیِ اپراتور مربوطه مراجعه کنید و آن را مجدداً تملک نمائید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص