درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - سرقت گوشی

گوشیم رو همین دیشب از دستم زدن اونحا یک کارخانه کاشی بود ک من کنارش بودم و دوربین هم داشت دوربینش تو کوچه رو گرفته و اون سارق هم تو کوچه پیچیده ما امروز میریم دوباره اونجا ک دوربین هارو چک کنم ولی اگر نشون نداد باید چیکار کنیم؟

پاسخ ها

سلام
اگر دوربین ها چیزی نشان نداد، باز هم شکایت را با عنوان سرقت گوشی یا قاپ زنی ثبت کنید. جعبه گوشی، شماره سریال یا IMEI، فاکتور خرید، شماره سیم کارت، محل دقیق سرقت و هر شاهد احتمالی را ارائه بدهید و از مرجع قضایی درخواست استعلام و ردیابی گوشی از طریق اپراتورها و بررسی دوربین های اطراف را بخواهید.

شکوائیه با عنوان مجرمانه سرقت از طریق دفتر خدمات الکترونیک قضایی به ثبت برسد.

باید مدارک دیگری را برای اثبات سرقت ارایه دهید 

شاهد و یا اگر با موتور با ماشین بوده پلاک آن 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص