سلام و احترام
اول با مدیر ساختمان صورتجلسه کنید و از صداها فیلم و گزارش تهیه کنید. بعد می توانید اظهارنامه بدهید و اگر ادامه داشت، تامین دلیل بگیرید و دادخواست رفع مزاحمت و الزام به رفع منبع آزار مطرح کنید. از جهت کیفری هم فقط وقتی قابل پیگیری جدی است که صدا عرفا موجب سلب آسایش و اخلال قابل توجه باشد؛ صرف سر و صدای معمول پارکینگ همیشه جرم محسوب نمی شود.
سلام اگر سر و صدای ایجاد شده در پارکینگ، بیش از حد متعارف باشد، با جمعآوری مدارک قادرید که شکایت نمائید.
بهتر است موضوع را ابتدا مسالمت آمیز حل کنید اگر نشد بعد اظهارنامه میدهید و اگر بازهم جوابگو نیست میتوانید تحت عنوان ایجاد مزاحمت و آلودگی صوتی و محیط زیست شکایت کنید