سلام و عرض ادب
راه دارید، ولی کار سخت است. چون اقرارنامه رسمی دارید، ابتدا باید دادخواست ابطال یا بی اعتباری اقرارنامه دریافت مهریه را به دلیل اکراه، تهدید و واقعی نبودن دریافت مهریه مطرح کنید. صرف اینکه پولی در حساب شما نیامده کافی نیست، اما می تواند قرینه باشد. پیام های تهدید، شهادت شهود، سابقه ضرب و شتم، اعتیاد، پرونده های قبلی و هر مدرکی که اجبار را نشان دهد مهم است. تا وقتی آن سند رسمی باطل نشود، مطالبه مهریه با مانع جدی روبرو است.
سلام اگر شما به سن ۱۸ سال نرسیده بودید، اقرارنامه فاقد اعتبار هست. در غیر اینصورت، اقرار در دفتر اسناد رسمی داده شده است و سندی بر پرداخت مهریه در دادگاههای خانواده محسوب میشود.
باید دید چه محتوایی در اقرار نامه تنظیم شده که آن را امضا کرده اید و اینکه با اکراه و اجبار بوده قابل پیگیری است