سلام و عرض ادب. صرف اینکه قصد استخدام در نیروی انتظامی دارید باعث نمی شود غیبت سربازی نادیده گرفته شود. اگر هنوز از تاریخ گرفتن دیپلم وارد غیبت نشده اید، سریع از پلیس + ۱۰ وضعیت معافیت تحصیلی یا تعیین تکلیف نظام وظیفه را پیگیری کنید؛ ولی اگر غیبت ثبت شده باشد، می تواند مانع استخدام شود
سلام ابتدا بایست تکلیف سربازی را مشخص فرمائید تا در استخدام نیروی انتظامی به موفقیت برسید.
سوالتان حقوقی نیست