درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - استخدام نیروی انتظامی

سلام بنده سال 1404 دیپلم گرفتم و اقدامی برای گرفتن یکسال معافیت تحصیلی نکردم قصد دارم برای آزمون استخدامی نیروی انتظامی سال 1405 شرکت کنم سربازی مانع استخدام میشه یا چون قصد خدمت در نیروی انتظامی رو دارم سخت نمیگیرن

پاسخ ها

سلام و عرض ادب. صرف اینکه قصد استخدام در نیروی انتظامی دارید باعث نمی شود غیبت سربازی نادیده گرفته شود. اگر هنوز از تاریخ گرفتن دیپلم وارد غیبت نشده اید، سریع از پلیس + ۱۰ وضعیت معافیت تحصیلی یا تعیین تکلیف نظام وظیفه را پیگیری کنید؛ ولی اگر غیبت ثبت شده باشد، می تواند مانع استخدام شود

سلام ابتدا بایست تکلیف سربازی را مشخص فرمائید تا در استخدام نیروی انتظامی به موفقیت برسید.

سوالتان حقوقی نیست 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص