سلام و احترام. اگر فروشنده زمان معامله اختیار انتقال نداشته یا حق واگذاری او مشروط و غیر قابل انتقال بوده، عنوان مناسب می تواند ابطال معامله به جهت مستحق للغیر درآمدن یا فضولی بودن و مطالبه ثمن و غرامات باشد
سلام مالکیت فروشنده در زمان انعقاد قرارداد، استقرار نیافته بود فلذا از اساس معامله باطل هست و اگر شما از این امر آگاهی داشتید، فقط اصل پول را قادرید که مطالبه بفرمائید.
نیازمند بررسی بیشتر و گفتگوی متقابل است تا اظهار نظر دقیقی بتوان کرد و راهنمایی شوید