سلام و احترام. خیر، دادگاه به صورت دوستانه و بدون پرونده معمولا دستور گرفتن پرینت پیامک یا مکالمات نمی دهد. حتی با رضایت همسر هم اپراتور محتوای پیامک یا ریز ارتباطات را بدون دستور قضایی نمی دهد
سلام دستور قضایی برای أخذ پرینت از پیامکها لازم هست و شما بدون تشکیل پرونده قضایی، توفیقی حاصل نخواهید نمود.
نیازمند بررسی بیشتر و گفتگوی متقابل است تا اظهار نظر دقیقی بتوان کرد و راهنمایی شوید و