درود بر شما.صرف استشهادیه کفایت نمیکند.حتما باید دو شاهد که این اتفاق را دیده اند به دادگاه جهت ادای شهادت معرفی نمایید.اگر محل مجهز به دوربین مداربسته بوده،تقاضای بازبینی فیلم دوربین را هم از دادگاه بخواهید.
استشهادیه جای شهادت را نمیگیرد و شما بایست به دادگاه شاهد معرفی کنید تا در محضر مقام قضایی، شهادت دهد و بدین سبب، جرم سرقت به اثبات برسد.
باید شهوددرا دادگاه معرفی تا در آنجا شهادت دهند