درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - سرقت خانه

من می‌دونم دوزد خانه ما کیه همسایه ها هم دیدن . برای اثباتش میشه استشهاد پر کنم از محل ببرم برا دادگاه . آیا قبول میکنه؟

پاسخ ها

درود بر شما.صرف استشهادیه کفایت نمیکند.حتما باید دو شاهد که این اتفاق را دیده اند به دادگاه جهت ادای شهادت معرفی نمایید.اگر محل مجهز به دوربین مداربسته بوده،تقاضای بازبینی فیلم دوربین را هم از دادگاه بخواهید.

استشهادیه جای شهادت را نمی‌گیرد و شما بایست به دادگاه شاهد معرفی کنید تا در محضر مقام قضایی، شهادت دهد و بدین سبب، جرم سرقت به اثبات برسد.

باید شهوددرا دادگاه معرفی تا در آنجا شهادت دهند 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص