درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - طلاق

درود باخانمی 2سال پیش صیغه‌نامه 20ساله نوشتیم قرار شد 500م پول پیش خونه بنامش بزنم ویک پرايد 200م دادم بیش از 300م لوازم منزل وگوشی گوشواره براش خریدم باکارفرمایم مشکل داشتم 9روز بازداشت بودم ولی همیشه تأمینش کردم حالا این مگه مهرم حلال جونم آزاد آیا ايشان این حق رادارد از من جدا شود

پاسخ ها

با سلام، در صیغه موقت زن حق دارد با بخشش مدت باقیمانده جدا شود، اما شما میتوانید اموال پرداختی را از طریق دادگاه مطالبه کنید؛ برای راهنمایی بیشتر با من در ارتباط باشید.

سلام پرسش تکراری هست.

درود
اگر در صیغه‌نامه حق فسخ یا شرط جدایی برای ایشان پیش‌بینی نشده باشد، صرف خواست ایشان به‌تنهایی موجب انحلال عقد نمی‌شود.  
برای وسایل و خودرو نیز اگر مالکیت یا پرداخت شما قابل اثبات باشد، می‌توانید دعوای استرداد عین مال یا مطالبه وجه بنا به مورد مطرح کنید...

سوالات مرتبط

وکلای متخصص