با سلام، در صیغه موقت زن حق دارد با بخشش مدت باقیمانده جدا شود، اما شما میتوانید اموال پرداختی را از طریق دادگاه مطالبه کنید؛ برای راهنمایی بیشتر با من در ارتباط باشید.
سلام پرسش تکراری هست.
درود
اگر در صیغهنامه حق فسخ یا شرط جدایی برای ایشان پیشبینی نشده باشد، صرف خواست ایشان بهتنهایی موجب انحلال عقد نمیشود.
برای وسایل و خودرو نیز اگر مالکیت یا پرداخت شما قابل اثبات باشد، میتوانید دعوای استرداد عین مال یا مطالبه وجه بنا به مورد مطرح کنید...