سلام شما ابتدا یک اظهارنامه دقیق تنظیم و برای سازمان تامین اجتماعی ارسال نمایید شما میبایست در دیوان عدالت از تامین اجتماعی شکایت نمایید و درخواست الزام تامین اجتماعی را نمایید
سلام شما به لحاظ قانونی قادر هستید که علیه تأمین اجتماعی از طریق دیوان عدالت اداری شکایت بفرمائید.