درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - سختی کار و زیان آور

باسلام بنده با 26سال سابقه در شرکت مخابرات به عنوان کارگر تنظیف کار و نگهبان قسمت فنی که درسال 1402در کمسیون تجدید نظر سختی کار رای گرفتم الان نزدیک به سه سال هست تامین اجتماعی کار اینجانب انجام نمی دهد می خواستم باید چکار کنم ممنونم

پاسخ ها

سلام شما  ابتدا یک اظهارنامه دقیق تنظیم و برای سازمان تامین اجتماعی ارسال نمایید  شما  می‌بایست در دیوان عدالت از تامین اجتماعی شکایت نمایید و درخواست الزام تامین اجتماعی را نمایید 

سلام شما به لحاظ قانونی قادر هستید که علیه تأمین اجتماعی از طریق دیوان عدالت اداری شکایت بفرمائید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص