درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - موجر و مستاجر

زمانی که مستاجر تخلیه کند اما تصفیه نکرد و بلافاصله در را قفل کند و بعدسه ماه اظهارنامه بدهد.و این روند به مدت دوسال خانه خالی باشد و موجر کرایه ای بابت ان دریافت نند.بلکه مستاجر همچنان به درخواست پول پیش خود باخسارت خودش پابرجاست.. بعدخانع 2اجاره بها عقب افتاده دارد قبل ازتخلیه و تخریب بخشی ازداخل ساختمان و لوازم ان خورده است و مبله بوده و چیزهای هم برده است که لازمه کارشناسی میباشد. حکم این شکایت چه میشود و چکار در مرحله آخر باید انجام بدم. من موجر هستم و خرج معاش خانه ام راازاین راه میدادم.بنده درخواست خسارت بایدانجام بدم.تابگیرم.یابمن تعلق نمیگیره.لطفا راهنمایی کنید من زنه تنها هستم.باکلی بدهی موندم خونمم خالی.اینجوری شده

پاسخ ها

با سلام، شما باید دعوای تخلیه و مطالبه اجرت المثل ایام تصرف و نیز جبران خسارت ناشی از تخریب و برداشتن اموال را به همراه کارشناسی رسمی در دادگاه حقوقی مطرح کنید. خسارت تأخیر پرداخت اجاره‌بها، اجرت المثل و خسارت واردشده به ملک به شما تعلق می‌گیرد و برای گرفتن آنها حتماً به وکیل یا مشاور حقوقی مراجعه کنید تا اظهارنامه و دادخواست تنظیم کند.

دوست عزیز از دفتر خدمات قضایی اقدام کنید

قابل اقدام است

سوالات مرتبط

وکلای متخصص