با سلام، شما باید دعوای تخلیه و مطالبه اجرت المثل ایام تصرف و نیز جبران خسارت ناشی از تخریب و برداشتن اموال را به همراه کارشناسی رسمی در دادگاه حقوقی مطرح کنید. خسارت تأخیر پرداخت اجارهبها، اجرت المثل و خسارت واردشده به ملک به شما تعلق میگیرد و برای گرفتن آنها حتماً به وکیل یا مشاور حقوقی مراجعه کنید تا اظهارنامه و دادخواست تنظیم کند.
دوست عزیز از دفتر خدمات قضایی اقدام کنید
قابل اقدام است