درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - ساختمان

با سلام ، بنده در یک ساختمان 10 واحده زندگی میکنم ، مدیر ساختمان هربار پول بیشتری میگیره و هرسری میپرسیم برای چه کار میخواید معلوم نیست الکی میگن میخوایم دوربین مداربسته بخریم واسه همین نگه میداریم، از اون 500 هزار تومنی که هر ماه میگیرن هیچ‌کاری هم بای ساختمان انجام نمیدن ، یدونه پول نظافت بود که اونم گفتن که خودتون نظافت کنید ماهم میگیم این همه شارژ میگیرید چرا هیچ خدماتی تو ساختمان نمیکنید میگن که شما فقط اعتراض دارید میخواستم بدونم راهی هست بشه ازشون شکایت کرد یا راهی هست برای مقابله با این افراد

پاسخ ها

با سلام، برای مقابله با مدیر ساختمان می‌توانید جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده با اكثريت مالکان تشكيل داده و رای به عزل و تعيين مدير جديد دهيد، و در صورت وجود اختلاس يا دريافت غيرقانونی، با مدارک به دادسرای عمومی و انقلاب شكايت كيفری مطرح كنيد.

سلام با تشکیل مجمع مدیر جدید انتخاب کنید

از طریق مجمع عمومی اقدام کنید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص