با سلام، افراد عادی بدون طرح دعوی در مرجع قضائی نمیتوانند درخواست انگشتنگاری کنند و فقط مقام قضائی با دستور قاضی میتواند آثار را برای تشخیص جرم به دایره شناسایی ارسال کند. در شرایط شما، بهتر است خودتان به نزدیکترین کلانتری یا دادسرا بروید و پیش از طرح شکایت احتمالی، واقعیت ماجرا را گزارش دهید.
سلام اگر واقعا سرقتی باشد بله
درخواست انگشت نگاری ممکن نیست