درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - تصادف

من حدودا 25 روز پیش تصادف کردم یعنی سه ماشین بودیم که راننده 405 هم به درب سمت شاگرد من زد و هم به گلگیر جلو خودرو که پارک بود و پلیس من را مقصر اعلام کرد بدون آمدن همان شب فرداش با اینکه دوربین نبود منو مقصر کرد و باوجود که خودرو 405 هم به ماشین من زد هم به ماشین پارک شده پلیس مقصر 100درصد را من کرد و گفت خسارت هر دو ماشین را باید بدهم سقف بیمه مالی من 50 ملیون بود و راننده 405 با وجود 4 روز تعطیلی که بود و پلیس کروکی نکشیده بود به من پیشنهاد کرد تا اعتراض نکنم و گفت بریم بیمه تا سقف مالی تو را افزایش بدیم و از بیمه بگیریم و من چون سواد درستی ندارم قبول کردم خود اون آقا هزینه بیمه را تا سقف 300 ملیون افزایش داد و با کارت خودش یک ملیون داد بعد چند روز رفتیم پلیس متوجه شد و قبول نکرد حالا ازم شکایت کرده خاستم اگه در دادگاه بگم کاری برام میشه

پاسخ ها

با سلام، در دادگاه می‌توانید به نادرستی نظریه کارشناسی پلیس (بدون بررسی صحنه و دوربین) و نیز اجبار یا فریب راننده 405 برای افزایش سقف بیمه و اعتراف‌نگرفتن استناد کنید، اما احتمال محکومیت شما به پرداخت دیه و خسارت مازاد بر بیمه وجود دارد، بنابراین حتماً با وکیل دادگستری مشورت کنید.

بنظر محکوم خواهید شد

نیاز به کارشناسی

سوالات مرتبط

وکلای متخصص