سلام شما می توانید دادخواست مطالبه خسارت با جلب نظر کارشناس رسمی دادگستری مطرح نمایید شما ابتدا اظهارنامه برای همسایه ارسال نمایید
اظهارنامه دهید
کاربر محترم ابتدا تامین دلیل و سپس دعوی مطالبه خسارات مطرح کنید
میتوانید علیه همسایه و مدیر ساختمان بابت «مطالبه خسارت ناشی از تقصیر و نشتی تأسیسات» در شورای حل اختلاف محل ملک با ارائه فاکتورها و دلایل، دادخواست دهید.
سلام فقط میشه دادخواست داد و از دادکستری دریافت خسارت را تقاضا کنین