موضوع باید کارشناسی شود
محتمل است
صرف داشتن کارت خودرو و بیمه معمولاً امکان سوءاستفاده جدی ایجاد نمیکند و مطالبه خسارت قانونی معمولاً نیازمند گزارش پلیس و تشکیل پرونده رسمی است.
سلام شما اظهارنامه برای ایشان ارسال نمایید
سلام نمیتونه سواستفاده کنه ولی نباید بدون حضور راهور کارت بهش بدی
باسلام خیر