درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - تصادف با عابر

سلام من روز پنج شنبه تصادف کردم با سرعت 70یا60 داشتم میرفتم یه چهار راه جلو بود که یه ماشین پراید که راننده اش خانوم بود یهو وسط راه بدون یک نگاه کنه اومد و وقتی منو دید متوقف شد منم برایی اینک بهش نزنم زدم زیر فرمون و پیچیدم به سمت راست بعدش یه خانوم کنار جدول وایستاده بود که یه خورده ماشین خورد بهش چیزیش نشد ولی خانواده اش میخواستن بره بیمارستان تا مطمئن بشن بعدش شوهرش کارت ماشین و بیمه منو برداشت که جواب عکس و آزمایش و اینا روز شنبه میاد ولی الان شوهرش جواب تلفن منو نمیده چیکار کنم و اینکه می‌تونه سو استفاده ای بکنه از مدارکم یا از من اخازی بکنه چون من از قانون سر در نمیارم و اینک پراید مقصر بود و هم فرار کرد

پاسخ ها

موضوع باید کارشناسی شود

محتمل است 

صرف داشتن کارت خودرو و بیمه معمولاً امکان سوءاستفاده جدی ایجاد نمی‌کند و مطالبه خسارت قانونی معمولاً نیازمند گزارش پلیس و تشکیل پرونده رسمی است.

سلام  شما اظهارنامه برای ایشان ارسال نمایید 

سلام نمیتونه سواستفاده کنه ولی نباید بدون حضور راهور کارت بهش بدی

باسلام خیر

سوالات مرتبط

وکلای متخصص