سلام اگر انتقال ملک در قالب قرارداد هبه بوده است با شرایطی شما می توانید درخواست رجوع از هبه را مطرح نمایید
مستندات شما در مورد هبه باید مورد بررسی قرار گیرد
کاربر محترم در حال حاضر مالکیت خانه برای خانم است .با توجه به شرایط انتقال راهکار متناسب حقوقی جهت استراد توصیه میشود ممکن است رجوع از هبه نتیجه نداشته باشد
تنظیم صورتجلسه توسط 110 صرفاً میتواند بهعنوان قرینه برای اثبات اخراج از منزل مفید باشد و رجوع از هبه نیز فقط در صورتی قابل طرح است که انتقال واقعاً هبه بوده و موانع قانونی رجوع (مانند معوض بودن یا انتقال بعدی) وجود نداشته باشد.
گزارش 110 مدرک محسوب نمی شود در خصوص رجوع از هبه تحت شرایطی این امکان وجود دارد فلذا پیشنهاد می شود جهت بررسی دقیق موضوع مشاوره تلفنی داشته باشید
سلام اول یک اظهارنامه بفرست و از هبه رجوع کن بعد دادخواست بده