سلامواگر حکم صادره غیابی است شما باید در مهلت مقرر درخواست واخواهی را نمایید
نیاز به بررسی دارد
کاربر محترم چنانچه دادنامه غیابی است واخواهی کنید
اگر واقعاً حکم غیابی صادر شده باشد معمولاً میتوانید در مهلت قانونی واخواهی کنید و نسبت به رأی اعتراض نمایید تا دوباره رسیدگی شود.
توصیه می شود بوسیله وکیل دادگستری واخواهی نمایید
خب شما دادگاه نرفتی قاضی هر چی اونا گفتن پذیرفته
واخواهی کن و از خودت دفاع کن