درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - خیانت در امانت

در مورد پرونده خیانت در امانت بنده را به 2 سال حبس تعزیری و رد عین مال جریمه کرده بنده با1 میلیارد سندازاد هستم اما برام تازه این حکم اومده قبل از عید رفتم با شاکی صحبت کردم گفتم یک میلیارد و چهارصد میگیرم و رضایت میدم الان رفتم صحبت کردم میگه یک میلیارد و هشتصد میلیون بدی تازه پول وکیل ما هم بدی هیچ گونه رسید هم بهت نمیدم تو رو خدا کمک کنید باید چیکار کنم آیا رضایت شاکی رو بگیرم بهتره یا برم زندان امکان پابند شدن برام هست یا نه؟

پاسخ ها

کاربر محترم حتی اگر زندان بروید محکوم به رد مال هستید اما رضایت شاکی بدون سند هم قابل پذیرش نیست 

سلام رضایت شاکی از موجبات تخفیف مجازات است  و از بابت جنبه عمومی جرم مجازات تعیین خواهد شد 

از شاکی رضایت بگیرید

سلام بهتره رضایتش بگیری چون غیر اینصورت نهایتا باید پولش بدی دو سال هم زندان بدی

 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص