درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - اخراج از شرکت

متاسفانه در حین کار باعث شدم خسارت مالی به شرکت برسه من کارگر رسمی بدون قرار داد هستم با سابقه 28 سال آیا کارفرما میتونه منو اخراج کنه یا نه مممنون میشم راهنماییم کنید

پاسخ ها

چنانچه عمدی نبوده صرفا می‌توانند از باب تسببب مطالبه خسارت نمایند 

اگر غیرعمد بوده باشد، کارفرما حق مطالبه أخذ خسارت از شما را دارد. البته کیفیت و کمیَّت حادثه اتفاقی مهم هست.

اخراج بدون عذر قانونی، متصور نیست. 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص