درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - در مورد نفقه

سلام من حکم جلب نفقه گرفتم جلوی حساب شوهرمم گرفتم نفقه بهم نداده دو سال دو بچه هم دارم اوره کرده حتی بچه من 8 سالشه کلاس اول نرفته الان برا نفقه دو سال خودم محکوم شده نمیخواد بده من شهرستانم اون تهران خواهرش ضامن کردن تا نگیرنش الان رفته تهران دو سال هیچ خرجی بهم نداده درخواست اعسار داده بی مسولیت نمیدونم چکار کنم گیر بیفته خواهرش ضامنشه میشه کاری بکنم هر چی مال داره از روز اول به اسم اینو اون میکرد میگفت من چیزی ندارم شکایت کن مگه نفقه دوسال میتونه قسطی کنه بخدا من گیر این بچهای بدبختمم گناه دارم دستمم خالیه حتی جهیزیمو هم برده چجوری بگیرم خواهش میکنم راهنمایم کنید

پاسخ ها

باید بررسی شود

سلام شما می‌بایست  با تنظیم لایحه و ارسال به  شعبه اجرای احکام درخواست صدور حکم جلب  ایشان را مطرح نمایید  

در دعوای اعسار شما می‌بایست اعلام و اثبات نمایید که ایشان معسر نمی باشد 

سلام هر بدهی رو میشه قسط کرد ولی پیش قاضی همه موارد رو بکید که جلو قسطش بگیرن

سوالات مرتبط

وکلای متخصص