درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - بنایی

سلام وقتتون بخیر ببخشید ما بازسازی سرویس و حمام داشتیم اسفند بعد کلی بار اضافه اومد که معمار با خودش برد درصورتی که تمام هزینه هایی بار رو ما حساب کرده بودیم ولی ایشون میگن چون کار با مصالحه بوده بار برا منه بعد ماهم هشتاد و خورده ایی میلیون باهاش قراداد داشتیم که از این پول فقط نه تومن رو بهش ندادیم گفتیم بار رو پس بده پولت رو بگیر ولی ایشون قبول نمیکنه هم پول میخواد هم بار رو بعد فقط تنها ایرادی که هست اینکه فاکتور مصالح اول رو بنام خودش زده چون از آشنایی خودش جنس گرفته بود ولی برای حساب بار پول به حساب ایشون نریختم از کارت خودمون پول کشیدیم الان هم میگه شکایت میکنم که ماهم گفتیم اوکی الان سوال من اینه حق با ما یا با ایشون؟و دلیل اضافه اومدن بار هم کم کاری ایشون هست هنوز هیچی نشده دیوارهای سرویس و حمام نم کشیده

پاسخ ها

حق با شماست 

شما هم دادخواست الزام به انجام تعهد بدهید 

سلام هم او می‌تواند از شما بابت الباقی مبلغ شکایت کند و هم شما قادر به شکایت برای الزام به انجام تعهد هستید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص