درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - پس گرفتن زمین از شهرداری و گرفتن خسارت

درود خدمت دوستان. ما یه زمین مشاع 500 متری داشتیم که شهرداری به خاطر پهن کردن کوچه حدود 170 متر زمین رو گرفت درسال 88،و طبق اون هیچ خسارتی که نداد هیچی،32متر از زمین باقی مانده رو که پدرم درخاست جپاب تجاری و مسکونی داده بود رو نداده،از اون 32 متر هم دوباره‌ گفتند عقب نشینی ذاره و پول یازده متر رو دادند و الانکه 4 سال میگذره معلوم شده که عقب نشینی نداشته دیکه،الان ما میتونیم رو اون 20 متر اقدام کنیم؟و اینکه میتونیم خسارت عقب نشینی کل زمین رو بگیریم که البته فروختیم زمینو،با عقب نشینی.ولی بخاطر عقب نشینی ها هیچی شهرداری نداده

پاسخ ها

بلی 

بلی 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص