درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - لوله کشی گاز از روی دیوار همسایه

سلام و عرض ادب و احترام بنده برای عبور لوله گاز از روی دیوار به همسایه رضایت محضری دادم،برای دریافت تاییدیه گاز و دریافت کنتور گاز،اما همسایه بطور غیر قانونی از علمک سرقت داشته است،اما امروز اداره گاز بنده را ملزم به پرداخت جریمه می‌کند. که شما سرقت از علمک داشته اید،بنده کنتور گاز دارم و ماهانه فیش گاز را پرداخت میکنم

پاسخ ها

درخواست کارشناس رسمی دادگستری بدهید 

سلام از همسایه بابت اقدامی که انجام داده است، شکایت کنید. به هر حال، شما مشترک گاز هستید و اگر تخلفی شده باشد، ملزم به پرداخت جریمه هستید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص