درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - شکایت برای د..و..س..ت پ..س...ر

سلام خدمت وکلای عزیز دختر خانمی 17 ساله هستم سه سال با اقایی 41 ساله در ارتباطم رابطه جنسی کامل داشتیم و باکرگیمو از دست دادم و ازش بچه دار شدم بچه رو قبول نکرد و خانوادم مجبور شدن اونو به سرپرستی قبول کنن میتونم ازش شکایت کنم به خاطر همه اینا چجوری شکایت کنم کسی متوجه نشه؟؟ مشکلی برای بچه پیش نمیاد؟ چون دیگه بچه، بچه مادر و پدرم محسوب میشه

پاسخ ها

خیر نمی‌توانید چون خودتان یک طرف این اتفاق هستید 

سلام برای شناسنامه و انتساب طفل به پدر می‌توانید اقدام نمائید.

مطابق قانون مسئولیت مدنی باستناد ادله،دعوی متصور است

سوالات مرتبط

وکلای متخصص